یکی از دغدغه های جوامع امروزی ضایعات کامپیوتری می باشد، با پیشرفت بشر و کشیده شدن به سمت استفاده از ابزار و وسایلی نظیر کامپیوتر ها لبتاپ ها، تما شرکت ها موسسات و افراد به دلیل مردن شدن دنیا و جهت راحت تر کار کردن نیاز به کامپیوتر دارد و این وسایل هر روز پیشرفته تر قبل می شوند و دیگتر کامپوتر های قدیمی نمی توانند جوابگو باشد از همین رو ضایعات کامپیوتری نیز بیشتر از قبل به‌ وجود می آید. بهترین خریدار ضایعات کامپیوتر در تهران مرکز بای ضایعات است .

این مجموعه کلیه ضایعات و قطعات فرسوده کامپیوتر اعم از مانیتور و کیبورد و کیس و قطعات داخلی کیس را در تمامی مناطق تهران از مشتریان گرامی خریداری می کند. بای ضایعات به عنوان بهترین خریدار ضایعات کامپیوتر بالاترین نرخ و قیمت ضایعات کامپیوتر را به شما پیشنهاد می دهد و شما را از شرکت در هر گونه مزایده ضایعات کامپیوتر بی نیاز می کند.

خرید ضایعات الکترونیکی به صورت توافقی انجام می شود و پس از آن تجهیزات حمل و نقل و نیروهای وقت شناس در محل حاضر شده و اقدام به خریداری ضایعات کامپیوتر شما در هر کجای تهران که هستید می کنند. فروش ضایعات کامپیوتر تهران و فروش ضایعات cpu نیز خدمات دیگری است که می توانید با تماس با بای ضایعات آن را در سریع ترین زمان و با بالاترین قیمت انجام دهید.


جهت فروش ضایعات کامپیوتر خود در تهران می توانید با شماره ۰۹۱۲۵۸۷۶۴۵۶ تماس بگیرید.


بهترین خریدار ضایعات کامپیوتر در تهران

با توجه به زیاد شدن استفاده از قطعات و دستگاه های الکترونیکی و نیاز به تعمیر و یا تعویض آنها ضایعاتی انبوه از این قطعات ایجاد می شود. در بسیاری از موارد هزینه تعمیر یک قطعه الکترونیکی و یا کامپیوتری به مراتب بیشتر از خرید و جایگزین کردن همان سیستم با یک سیستم نو می باشد.

به همین منظور افراد بر آن می شوند تا بدون در نظر گرفتن هزینه ها و دردسر های تعمیر اقدام به خرید یک جایگزین برای سیستم فرسوده خود کنند. در این مواقع لزوم شناسایی بهترین خریدار ضایعات کامپیوتر در تهران امری اجتناب ناپذیر است. مرکزی که بتواند کلیه ضایعات الکترونیکی و کامپیوتری شما را با بالاترین قیمت ممکن خریداری کرده و خدمات گسترده از جمله حمل رایگان و پوشش دهی تمامی مناطق تهران را برعهده داشته باشد. بای ضایعات بهترین مرکز خرید ضایعات کامپیوتر در تهران می باشد که توانسته است بیشترین میزان رضایت را در میان مشتریان به خود اختصاص دهد .

ویژگی های یک خریدار ضایعات کامپیوتر خوب چیست؟

  1. ارسال سریع نیروهای جمع آوری ضایعات
  2. بالاترین قیمت پیشنهادی برای خرید ضایعات کامپیوتر
  3. بارگیری اصولی و صحیح
  4. پوشش دهی کلیه مناطق تهران از جمله شرق و غرب و شمال و جنوب تهران

اجزای قابل بازیافت از ضایعات کامپیوتری

بیشتر اجزایی که درون یک کیس قرار دارند را می توان با استفاده از تکنولوژی جدید به صورت تبدیل به مواد خام مصرفی برای ساخت قطعات مشابه بکار برد. از جمله قطعاتی که امکان بازیافت مجدد دارند موارد زیر می باشند:

  • مادر برد کامپیوتر : مهمترین قسمت هر کامپیوتر می باشد که دارای فلزاتی قابل بازیافت از جمله مس و آلومینیوم است.
  • کارت گرافیک کامپیوتر : در برخی از کارت های گرافیکی می توان فلزاتی رسانا مانند نقره مشاهده کرد.
  • رم کامپیوتر : رم ها نیز شامل فلزات رسانای زیادی هستند که می توانند در بازیافت مفید واقع شوند.
  • هارد کامپیوتر : قالب هارد ها که از آهن و آلومینیوم است می تواند برای بازیافت مفید باشند.
  • سی پی یو کامپیوتر : در این قسمت نیز مانند بقیه موارد مقادیر زیادی از فلزات رسانا وجود دارد.
  • رایتر کامپیوتر : وجود برنج و آهن و مس و پلاستیک زیاد برای بازیافت مناسب است.
  • پاور کامپیوتر : قاب پاور ها معمولا از آهن هستند و درون آنها مقادیری مس نیز وجود دارد.
  • کیس کامپیوتر: کیس ها نیز شامل مقدار زیادی آلومینیوم و آهن هستند.
  • مانیتور : در مانیتور نیز مقدار زیادی سیم مسی وجود دارد.
    سیم ها و کابل ها : سیم ها نیز از مس فراوان و پلاستیک زیاد تشکیل شده اند.

مزایده ضایعات کامپیوتر

یکی از دغدغه های اساسی مراکزی که با تعداد زیادی کامپیوتر سر و کار دارند فروش ضایعات کامپیوتر و کسب سود از طریق شرکت در مزایده ضایعات کامپیوتر می باشد. برای شرکت در مزایده ضایعات کامپیوتر شما مجبور به طی مراحلی از جمله ثبت نام های از قبل تعیین شده و شرکت در جلساتی هستید که تمامی این گزینه ها منجر به از دست رفتن زمان و گاهی در نظر گرفته نشدن بهترین قیمت برای ضایعات کامپیوتر شما می باشد.

بای ضایعات با ارائه بهترین خدمات خریدار کامپیوتر ضایعاتی در تمامی نقاط تهران و با در نظر گرفتن بالاترین قیمت ضایعات کامپیوتر توانسته است بسیاری از افراد را از شرکت در مزایده ضایعات کامپیوتر بی نیاز کرده و سریع ترین و بهترین خدمات را جهت خرید ضایعات کامپیوتر در اختیارشان قرار دهد.

فروش ضایعات cpu

بای ضایعات با خرید گسترده و کلی تمامی ضایعات کامپیوتر و ضایعات الکترونیکی توانسته است سهمی اساسی در بازگرداندن سرمایه مشتریان و همچنین بازیافت این ضایعات و جلوگیری از آلودگی محیط زیست داشته باشد. اگر به دنبال بهترین قیمت ضایعات کامپیوتر در تهران هستید بای ضایعات بهترین گزینه می باشد. بهترین فروش ضایعات cpu را به صورت کلی و یا جزئی و با قیمتهای استثنایی با بای ضایعات تجربه کنید.

مراحل بازیافت ضایعات کامپیوتر چیست؟

برای انجام بازیافت ضایعات کامپیوتر در ابتدا باید کلیه قطعات توسط کادر آموزش دیده تفکیک و جدا سازی شوند و سپس تمامی قطعات مشابه در یک دسته مخصوص به خود قرار گیرند. سپس با استفاده از روش های مختلفی اقدام به بسته بندی این قطعات می کنند تا در هنگام حمل به صنایع مربوطه به عنوان ماده خام اولیه جای کمتری بگیرند. از جمله مراحل بازیافت ضایعات کامپیوتر موارد زیر می باشد:

  1. تفکیک قطعات و دسته بندی کردن آنها در گروه های مشابه
  2. سوزاندن قطعات و تبدیل کردن آنها به پودر
  3. انجام مراحل پیرولیز
  4. خرد کردن قطعات با استفاده از دستگاه های مخصوص مانند بالمیل
  5. استفاده از روش قالکاری که در بیشتر موارد با مس انجام می شود
  6. استفاده از آهن رباهای مخصوص به منظور جدا سازی آهن از قطعات پلاستیکی

بای ضایعات بهترین خریدار ضایعات کیس در تهران

تمامی قطعات یکی کامپیوتر درون جعبه ای جمع شده است که اصطلاحا به آن کیس می گویند. کیس ها وظیفه نگهداری و مراقبت از این قطعات را دارند و محیط مناسبی جهت ارتباط این قطعات با هم دیگر می باشند. هنگامی که سالیان درازی از استفاده یک کامپیوتر می گذرد طبیعتا نوبت به اسقاط آن و تهیه یک سیستم جدید می رسد.

بیشتر مردم با فروش کیس اقدام به تامین مقداری از هزینه های کامپیوتر نو می کنند. در این زمان بای ضایعات بهترین خریدار ضایعات کیس در تهران می تواند معتبر ترین گزینه برای برقراری تماس و اقدام به فروش کیس و ضایعات کامپیوتری شما باشد.

قیمت ضایعات الکترونیکی در تهران

قیمت ضایعات الکترونیکی برای هر قسمت متفاوت می باشد . شما می توانید جهت دریافت اطلاعات جامع و کافی پیرامون قیمت ضایعات الکترونیکی با مشاوران خرید ما در خریداره تماس حاصل کنید و از تمامی تعرفه ها و قیمت های به روز شده مطلع شوید.

یک کامپیوتر دارای اجزای متفاوتی می باشد که قیمت ضایعات کامپیوتر را بنا بر نوع آن قطعه با تغییراتی روبرو می کند. درون یک کیس که هسته اصلی یک کامپیوتر است اجزای مختلفی قرار دارد که هر قطعه ای از این اجزا و جمع آنها تعیین کننده قیمت ضایعات الکترونیکی و تعیین کننده قیمت ضایعات کامپیوتری می باشد.

خرید ضایعات الکترونیکی

همانطور که اشاره کردیم در بسیاری از موارد سیستم های کامپیوتری و الکترونیکی بیشتر از آن که با تعمیر مقرون به صرفه تر باشند با تعویض و جایگزین کردن بهتر می شوند. در بسیاری از موارد افراد ترجیح می دهند برای ارتقای کامپیوتر خود سیستم قبلی را بفروشند و اقدام به خرید سیستم جدید و به روز شده کنند.

از نظر هزینه ای هم می توان گفت تفاوت اندکی میان تعمیر و تعویض این لوازم وجود دارد. پس شناسایی مرکز خرید ضایعات الکترونیکی که بتواند سیستم ما را با قیمت بالا و در سریع ترین زمان ممکن خریداری کند بسیار کمک کننده خواهد بود . بای ضایعات بزرگترین مرکز خرید ضایعات الکترونیکی در تهران می باشد که انواع ضایعات الکترونیکی و ضایعات کامپیوتر شما را خریداری می کند.

خرید  همه ضایعات کامپیوتر

بازیافت ضایعاتکامپیوتر مزایای مختلفی دارد نه تنها برای حفاظت از سیاره و دور نگه داشتن مواد سمی از محل دفن زباله ارزشمند است، بلکه می تواند برای بسیاری از مشاغل و سازمان های دیگر نیز مفید باشد. اگر آنچه را که در داخل یک کامپیوتر وجود دارد و اینکه چگونه می تواند برای شما مفید باشد را تجزیه کنید، به مزایای بازیافت کامپیوتر در حامی بازیافت خواهید برد.

بنابراین دفعه بعد که فقط به بیرون انداختن رایانه خود فکر می کنید، به یاد داشته باشید که مزایای مثبت بازیافت رایانه و اینکه چگونه داخل رایانه می تواند در آینده فوق العاده مفید باشد را در نظر بگیرید.

چه موادی در داخل کامپیوترها وجود دارد؟

چه چیزی درون یک کامپیوتر وجود دارد که آن را تا این حد ارزشمند می کند؟ اگرچه خود مدل ممکن است مفید نباشد، آرایش درون آن چیزی است که آن را ارزشمند می کند. کامپیوترها و لپ‌تاپ‌ها از شیشه، پلاستیک، فلزات آهنی و فلزات غیرآهنی و برد مدار ساخته می‌شوند. سرب، طلا، نقره، مس و آلومینیوم نیز وجود دارد. اگر همه اینها را با هم اضافه کنید، به یک ماده گرانبها دست خواهید یافت که قابل بازیافت است.

چه قطعات خاصی را می توان بازیافت کرد؟

متأسفانه، افراد زیادی وجود دارند که جزئیات دقیق تری از اجزا و مواد قابل استفاده مجدد از رایانه های خود را نمی دانند. در اینجا برخی از مؤلفه‌هایی وجود دارد که می‌توان از رایانه قدیمی‌تان دوباره استفاده کرد:باتری CMOS داخل کامپیوتر شما برای ذخیره اطلاعات کار می کند. می توان از آن برای مدل های دیگر استفاده کرد.اگر رایانه شما دارای درایو نوری باشد، حاوی مقادیر بالایی از فلزات از جمله فولاد، مس و آلومینیوم است. تمام مواد ارزشمندی که می توان از آنها برای ساخت رایانه های جدید استفاده مجدد کرد.

ارزش رایانه ها به اندازه ای است که تا حدود دو درصد از کل رایانه – همه اجزای آن – قابل بازیافت نیستند. به طوری که ۹۸٪ از مواد کامپیوتری راحت و قابل استفاده مجدد است.

بازیافت الکترونیکی سنتی

اگر شکستن و بازیافت مواد ظریف کامپیوتر شما برای شما استرس زا است، پس مسیر بازیافت الکترونیکی سنتی را دنبال کنید. شرکت هایی وجود دارند که در بازیافت الکترونیکی در سیاتل تخصص دارند و می توانند رایانه های شما را مدیریت کنند.

آنها یا اجزای خود کامپیوتر را خراب می کنند و دوباره از قطعات برای مدل های دیگر استفاده می کنند، یا کامپیوتر شما را در اختیار مدارس، کلیساها و سازمان های اجتماعی می گذارند تا با خوشحالی از آنها استفاده خوبی کنند. آنها حتی به حذف صحیح همه داده ها از رایانه کمک می کنند، بنابراین می دانید چیزی روی هارد دیسک شما باقی نمانده است.

بازیافت کامپیوتر

بازیافت رایانه به پردازش مجدد و استفاده مجدد از رایانه های رومیزی و لپ تاپ هایی که دور انداخته شده اند یا منسوخ شده اند، اطلاق می شود. همچنین شامل اجزای کامپیوتری مانند مانیتور، صفحه نمایش، صفحه کلید، مادربرد، ماوس و پردازنده های مرکزی است. بازیافت کامپیوترها برای کاهش دفن زباله ها، حفظ منابع گرانبهای غیر قابل تجدید و ارتقای سلامت انسان و محیط زیست با دور انداختن کامپیوترها و قطعات آنها به روشی سازگار با محیط زیست انجام می شود.

ضایعات کامپیوتر معمولا از کادمیوم، سیلیکون، سرب، جیوه، کروم شش ظرفیتی و مواد متعدد دیگر ساخته می شوند. تمام این فلزات، سیم‌ها و پلاستیک‌ها یک جزء واحد از یک کامپیوتر را تشکیل می‌دهند که فرآیندی طولانی طول می‌کشد تا تشکیل شود. پس چرا باید پول و منابع را هدر داد، در حالی که می توانید آنها را با بازیافت زباله های الکترونیکی تجدید کنید؟ این باعث صرفه جویی در انرژی و پول نیز می شود!

فرآیند گام به گام بازیافت کامپیوتر

در تاسیسات بازیافت کامپیوتر ها و لپ تاب های منسوخ از فرایند بازیافت کلی استفاده می شود. این فرآیند در مراحل زیر به خوبی توضیح داده شده است.

مرتب سازی

سپس تمام رایانه‌های جمع‌ آوری‌ شده قبل از اینکه وارد مراحل پیشرفته پردازش و استفاده مجدد شوند، به‌صورت دستی بر اساس نوع مورد مرتب می‌شوند. کامپیوترهایی که لوله های اشعه کاتدی (CRT) در آنها وجود دارد در یک خط و بقیه در خط دیگر پردازش می شوند.

جداسازی دستی

پس از اینکه کل مجموعه های کامپیوتری برای استفاده مجدد بالقوه بررسی شدند، مجموعه هایی که نیاز به بازسازی را برآورده نمی کنند یا اگر هزینه های ارتقا بیشتر از مزایای استفاده مجدد باشد، اجزای کامپیوتر جدا می شوند. قطعات اصلی کامپیوتر که جدا می شوند به طور کلی عبارتند از: بلندگوها، کارت های صدا و گرافیک، برد مدار، درایوهای دی وی دی، هارد دیسک و صفحه کلید در میان سایر قطعات. این فرآیند به صورت دستی توسط پرسنل بسیار ماهر انجام می شود تا کارایی قطعات حفظ شود.

تخریب داده ها

تمام هارد دیسک ها و پردازنده ها در یک فرآیند ده تنی خرد یا خراب می شوند. اساساً برای اطمینان از از بین رفتن تمام داده های هارد دیسک انجام می شود. سپس آنها را به شمش های آلومینیومی برای استفاده در صنعت خودروسازی تبدیل می کنند.

جداسازی در ترکیب مواد

اگر چیزی است که ما به آن علاقه مندیم خوشحال می شویم برای آن پیشنهاد بدهیم.  ما در حامی بازیافت با خرید ضایعات الکترونیکی شما به بهترین قیمت، بهترین خدمات در خرید ضایعات موبایل اصفهان، خرید ضایعات الکترونیکی اصفهان، خرید ضایعات مادربرد اصفهان، خرید ضایعات کامپیوتر اصفهان، خرید ضایعات مانیتور اصفهان، خرید ضایعات رم اصفهان و … به شما ارائه می دهیم.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ضایعات کامپیوترمون رو چطوری میتونیم ارسال کنیم براتون؟

با سلام . کاربر گرامی جهت ارتباط با واحد خرید و فروش با شماره ۰۹۱۲۵۸۷۶۴۵۶ تماس بگیرید . با تشکر ادمین سایت .