چرا باید زباله ها را تفکیک کنیم

چرا باید زباله ها را تفکیک کنیم

زباله یا هر چیزی است که توسط فعالیت های انسانی یا حیوانی تولید شود و دیگر برای ما مفید نباشد. برای راحتی خود ما همه در سطل آشغال ریخته می شوند. غافل از اینکه برخی از این مواد که ما آنها را زباله می نامیم مانند ظروف پلاستیکی و کیسه ها اگر در سطل آشغال قرار بگیرند. صدمات جبران ناپذیری به محیط زیست و اقتصاد جامعه وارد می کنند. اگر آنها را جدا کنیم ، با بازیافت آنها به محیط زیست کمک زیادی می کند.

جداسازی زباله و جداسازی آنها فرایندی است که در آن زباله ها به عناصر مختلف تفکیک می شوند. تفکیک یا تفکیک زباله ممکن است به صورت دستی در خانه ها یا در طرح های جمع آوری کنار خیابان انجام شود ، یا ممکن است به طور خودکار در تأسیسات بازیافت مواد یا تأسیسات بیولوژیکی یا مراکز بازیافت زباله انجام شود. در خانه انجام شود.

چرا زباله ها را از هم جدا می کنند

چرا زباله ها را از هم جدا می کنند تفکیک زباله یکی از مهمترین موضوعات جامعه امروزی با علم و فناوری پیشرفته است. در همه دنیا این واقعیت مهم را دنبال می کنند. اما متأسفانه در کشور ما کمتر به اهمیت تفکیک زباله توجه شده است. بنابراین فرهنگ سازی در این زمینه باید تا حدی انجام شود که همه مردم به آن عمل کنند. همه می دانند که جداسازی زباله ها هر روز باعث صرفه جویی زیادی در منابع طبیعی می شود. به این معنی که به جای استفاده از مواد اولیه ، از مواد بازیافتی برای تولید محصولات جدید استفاده می شود.

جهت استعلام قیمت ضایعات آهن دسته دوم با بنگاه ضایعات حسین پور تماس حاصل فرمایید.

تفکیک زباله یا جدا سازی زباله ها یک فرآیند ساده است که باید از مبدا یا خانه ها آغاز شود. باید در نظر داشت که تفکیک برای ما دردسر اضافی و مورد پسند دیگران نیست. تفکیک زباله ابتدا بیشترین تأثیر را بر روی افراد و سلامت جامعه دارد. همچنین باعث صرفه زباله ها و زباله های تولید شده در مناطق صنعتی ، شرکت ها و همچنین مناطق شهری باعث آسیب های اقتصادی و اقتصادی زیادی به جامعه می شود. تفکیک زباله جداسازی زباله های مرطوب و خشک ، پلاستیک و شیشه است که به عملیات بازیافت کمک می کند و باعث کاهش هزینه ها و تلفات مرحله بازیافت می شود. در نتیجه ، در صورت جداسازی و دفع زباله قبل از انباشته شدن ، عملیات بازیافت موفقیت آمیزتر خواهد بود.

جویی در مصرف انرژی برای فرزندان ما و جلوگیری از آلودگی می شود. محیط نقش مهمی دارد. برای جداسازی زباله ، عناصر مختلف زباله را باید طبق دستورالعمل های موجود شناسایی و تفکیک کرد.

هدف از تفکیک زباله چیست

هدف از تفکیک زباله چیست ؟

زباله ها و زباله های تولید شده در مناطق صنعتی ، شرکت ها و همچنین مناطق شهری باعث آسیب های اقتصادی و اقتصادی زیادی به جامعه می شود. تفکیک زباله جداسازی زباله های مرطوب و خشک ، پلاستیک و شیشه است که به عملیات بازیافت کمک می کند. باعث کاهش هزینه ها و تلفات مرحله بازیافت می شود. در نتیجه ، در صورت جداسازی و دفع زباله قبل از انباشته شدن ، عملیات بازیافت موفقیت آمیزتر خواهد بود.

بنگاه خرید ضایعاتی حسین پور در زمینه خریدار ضایعات در تهران در خدمت شما تهرانی های عزیز میباشد.

اهمیت تفکیک زباله ها

زباله های بازیافتی باعث صرفه جویی در منابع طبیعی می شوند زیرا از مواد بازیافتی به جای مواد اولیه برای تولید محصول استفاده می شود.

تفکیک زباله نیز باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود. اگرچه برای بازیافت محصولات به انرژی نیاز است ، اما میزان مصرف در مقایسه با تولید مثل محصولات بسیار کمتر است.

فضای کمتری برای دفن زباله از دیگر مزایای تفکیک و بازیافت زباله است. همانطور که می دانیم زباله های ساخته شده توسط انسان در زیر خاک مدفون می شوند. در حالی که اگر زباله ها به درستی از هم جدا شوند. این فضا کمتر در دل زمین اشغال می شود.

هدف از تفکیک زباله چیست

بازیافت چیست ؟

بازیافت فرآیندی است که در آن از مواد یا محصولاتی که قبلاً استفاده شده است. برای تولید یا بازسازی همان محصول یا سایر کالاهای قابل استفاده استفاده می شود. به عنوان مثال ، ما می توانیم کاغذی را نام ببریم که می توان از آن کاغذ جدیدی از کاغذهای باطله تولید کرد. مواد قابل بازیافت زیادی وجود دارد. از جمله سخت افزار ، پلاستیک ، شیشه ، کاغذ ، مقوا ، برخی مواد شیمیایی و مواد زائد مرطوب که به کمپوست تبدیل می شوند.

ناحیه دیدگاه ها غیرفعال است