دستگاه های پرس در بازیافت ضایعات

دستگاه های پرس در بازیافت ضایعات

دستگاه های پرس در بازیافت ضایعات پرس مناسب بازیافت می تواند در زمان ، مکان و هزینه قابل توجهی صرفه جویی کند. یک ماشین بازیافت می تواند برای مدیریت موثر پسماند حیاتی باشد. با این حال ، همه مطبوعات یکسان نیستند. بنابراین ، مهم است که یک کمپرسور انتخاب کنید که بتواند نیازهای شما را برآورده کند. با این حساب ، کمپرسورهای امروزی از تجهیزاتی تهیه می شوند که در اصل برای فشار دادن یونجه استفاده می شدند. با اولین پرسهای یونجه ، تیمی از اسبها وزنه ای را بلند کرده و برای فشرده سازی بارگذاری کردند.

این فرآیند باعث کنترل بیشتر یونجه می شود. امروزه شرکت ها از تجهیزات مدرن فشرده سازی برای فشرده سازی مقادیر زیادی ضایعات در بسته های قابل کنترل استفاده می کنند. سرانجام ، این شرکت ها برای ذخیره پسماند به فضای کمتری نیاز دارند. شرکت ها همچنین از مزایای قابل توجه مدیریت پسماند کارآمد بهره مند می شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع مختلف ماشین آلات بازیافت به ادامه مطلب بروید.

مزایای دستگاه های پرس برای بازیافت

تعداد فزاینده ای از شرکت ها در حال بررسی مدیریت پسماند هستند. البته همه شرکت ها دائما به دنبال روش هایی برای کاهش هزینه ها نیستند. شرکت های دیگر می خواهند سهم خود را برای کمک به محیط زیست انجام دهند. در هر صورت ، یک دستگاه قدرتمند دفع و بازیافت زباله می تواند به شما در رسیدن به اهداف خود کمک کند.

دستگاه های پرس تجهیزات سنگینی از درجه تجاری هستند. شرکت ها از آنها برای فشرده سازی زباله ها به روشی استفاده می کنند که مدیریت آن برای بازیافت یا دفع آسان است. یک پرس ضایعات می تواند حجم زیادی از ضایعات یا بازیافت را به کسری از اندازه اصلی خود کاهش دهد. دستگاه های فشرده سازی وجود دارند که می توانند انواع مختلف مواد را فشرده کنند. این مواد ممکن است شامل مقوا ، لاستیک فوم و پلاستیک باشد. پرسهای زائد همچنین می توانند سایر مواد پس از تولید را فشرده کنند.

مزایای دستگاه های پرس برای بازیافت

اجزای اصلی

به طور معمول ، تولیدکنندگانی که فشرده ساز زباله تولید می کنند ، می دانند که این دستگاه از سه قسمت اصلی تشکیل شده است. این قطعات شامل کانال پرس ، محفظه فشار ، دستگاه بسته شدن و واحد فشار می باشد. اپراتورها زباله ها را در یک قیف جمع می کنند. آنها پس از پر کردن قیف ، از یک دستگاه فشار برای فشرده سازی زباله ها در بسته ای به نام بیل استفاده می کنند. اکنون که آنها بسته ای را برای جلوگیری از تجمع رطوبت ایجاد کرده اند. این بسته بندی همچنین از جدا شدن قطعات از ورق های اصلی جلوگیری می کند. علاوه بر این ، این نوع بسته بندی از بسته بندی در برابر بوی بد محافظت می کند و آفات را از بین می برد.

انواع دستگاه های بیلر

پرسهای مختلفی برای کاربردهای مختلف وجود دارد. به عنوان مثال ، نوع کمپرسور انتخابی شما ممکن است براساس مواد مورد نیاز برای فشرده سازی متفاوت باشد. همچنین ممکن است بسته به فضای موجود و بودجه شما متفاوت باشد. تولیدکنندگان متناسب با نیازهای تجاری و صنعتی در طیف گسترده ای انواع مختلفی را طراحی و تولید می کنند. سرانجام ، می توانید دستگاه مورد نظر خود را تهیه کنید. دستگاه هایی را فشار دهید که به شما کمک می کنند از ضایعات غذایی گرفته تا فلز ضایعات به طور موثرتری مدیریت کنید. در این رابطه ، در نظر گرفتن دلیل نیاز به کمپرسور و نحوه استفاده از آن بسیار مهم است. در زیر برخی از رایج ترین تجهیزات بولینگ آورده شده است.

دستگاه بازیافت سنگین

اگر ضایعات را مدیریت می کنید که فشار زیادی برای فشرده سازی نیاز دارند ، ممکن است یک دستگاه بسته بندی سنگین را در نظر بگیرید. به عنوان مثال ، یک دستگاه فشرده ساز سنگین ممکن است از یک یا چند محرکه هیدرولیکی استفاده کند. محرکه مواد زائد را در خود فشرده می کنند. در واقع ، دستگاه یک بسته بزرگ مستطیلی یا گرد را ایجاد می کند. یک دستگاه بسته بندی سنگین می تواند ضایعات بزرگتر را مدیریت کند. حتی می تواند به شما امکان فشرده سازی متریال متراکم لاستیک ها را بدهد. برخی از دستگاههای سنگین حتی می توانند محفظه های ۵۵ گالنی را به ارتفاع دو و نیم اینچ فشرده کنند.

دستگاه بازیافت سنگین

دستگاه های پرس بازیافت عمودی

در مقیاس صنعتی ، معمولاً کمپرسور بازیافت عمودی را مشاهده خواهید کرد. شرکت ها از فشار عمودی برای فشرده سازی مواد استفاده می کنند. این تجهیزات به ذخیره و بازیافت آسان زباله کمک می کند. پرسهای عمودی حمل و نقل و زباله را نیز آسان می کنند. پرس های عمودی نام خود را از مسیر ورودی ضایعات می گیرند. اما بیشتر مشتری ها در صورت نیاز به فشرده سازی ظرفیت کمتری از ضایعات یا بازیافت در مقیاس ساعتی ، معمولاً از این نوع دستگاه ها استفاده می کنند.

دستگاه های پرس افقی

دستگاه های فشرده سازی افقی عموما از یک ساختار دو بخشی شامل پرس و تسمه نقاله تغذیه تشکیل شده اند. این تجهیزات روش موثر دیگری برای فشرده سازی ضایعات است تا آسان تر بتوانیم ضایعات را مدیریت کنیم و حمل و نقل آن را آسانتر و سریعتر نماییم.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها