ضایعات برنج چیست و چگونه تشخیص دهیم

ضایعات برنج چیست و چگونه تشخیص دهیم ؟

ضایعات برنج چیست و چگونه تشخیص دهیم برخلاف مس و آلومینیوم ، برنج و برنز عناصر خالص نیستند، اما برنج آلیاژی از مس ، روی و برنز است که اولین آلیاژ ساخته شده توسط بشر از مس و قلع است. آلیاژهای برنج و برنز هر دو سنگین هستند (نسبت به آهن و آلومینیوم).

رنگ برنج زرد طلایی است و به دلیل داشتن مس دارای هاله هایی از رنگ مسی نیز می باشد. هرچه روی موجود در برنج بیشتر باشد ، زرد رنگ آن بیشتر می شود و در صورت وجود مس بیشتر ، رنگ آن قرمز می شود. با این حال ، در بسیاری از موارد ، برنج آبکاری می شود و نمونه هایی از آن را می توانید در شیرآلات سرویس و آشپزخانه مشاهده کنید. رنگ برنز نیز زرد آنتیک (زرد مایل به سیاه) و شکننده است.

ضایعات برنج چیست

مس موجود در برنج خاصیت ضد میکروبی دارد و در دستگیره ها و ظروف (مانند سماور ، کتری ، قوری ، قاشق و غیره) و همچنین در تزئینات ، قفل ، مهمات ، پیچ و مهره ها در صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. از برق ، مجسمه سازی و شیرآلات استفاده می شود. از برنز در مجسمه سازی ، لوسترها و سکه سازی نیز استفاده می شود.

برای تشخیص هر فلزی ، ابتدا باید سطح آن تمیز یا خراشیده شود تا بدون آلودگی و آبکاری به سطح برسد. اگر رنگ آن قهوه ای مایل به قرمز باشد ، مسی است و اگر طیف زرد داشته باشد ، برنجی و هر چه زرد باشد. سیاه شدن به عنوان برنز شناخته می شود.

ضایعات مس

ضایعات برنج و برنز

تاکنون می توانستید ضایعات برنج و برنز را به صورت خرده فروشی به وانت های مسافرتی ضایعات بفروشید و برای مقادیر زیاد مجبور به تبلیغ برنج خود در سایت ها شوید ، و دوباره مشخص نبود که آیا می توانید آن را به قیمت معتبر به قیمت فعلی بفروشید یا نه با بردن برنج ضایعات خود به انبارهای ضایعات در جنوب تهران ، آن را می فروختید.

از این پس شما هموطنان عزیز می توانید با برنامه و سایت ضایعات “دور نریز” و مزایای استفاده از “دور نریز” برنج خود را با بالاترین قیمت و در جای خود بفروشید:

  • اطلاع از بالاترین قیمت خرده و عمده ضایعات برنج.‏
  • بدون نیاز به مراجعه به انبار های ضایعات و استعلامات مختلف با اطمینان اقدام به فروش ضایعات خود در محلتان کنید.‏
  • ثبت قیمت و مبلغ فروش در اپلیکیشن و جلوگیری از دبه کردن در قیمت. ‏‎.‎
  • حذف واسطه و فروش به مرکزی که دارای بازیافت می باشد.‏
  • بهره گیری از مرجع قیمتی که نرخهای روز ضایعات فلزی را که تاکنون وجود نداشته است را در اختیار شما میگذارد.‏
  • ساماندهی شکل سنتی خرید ضایعات( وانت های ضایعاتی با بلندگو ) و قدم برداشتن در راستای تحقق شهر مدرن.‏
  • فروش راحت و مطمئن ضایعات شرکتها و تولیدی هایی که قصد فروش ضایعات خود را بصورت شفاف و با فاکتورهای رسمی دارند.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها