بازیافت ضایعات چینی

بازیافت ضایعات چینی

بازیافت ضایعات چینی در دنیای امروز ، نگرانی اصلی کشورهای در حال توسعه افزایش جمعیت انسانی برای حمایت بهتر از کشور است که منجر به افزایش ساخت و ساز مسکن و اسکان و لزوم تهیه وسایل بهداشتی از جمله؛ توالت ، سنگ توالت ، توالت و غیره برای تجهیز این خانه ها و شهرها برای رفاه حال مردم به طور جدی احساس می شود. بنگاه ضایعاتی افشین در خدمت فروشندگان ضایعات میباشد.

با توجه به اینکه معمولاً بیش از ۱۰٪ لوازم بهداشتی در طی فرآیند پخت و پز و در هنگام حمل و نقل آسیب می بینند ، بنابراین عملاً از چرخه مصرف خارج شده و به عنوان ضایعات در حومه شهر ریخته می شود و اشکال اصلی و اساسی این است که این مواد خود به خود تجزیه می شوند و صدها سال در جای خود باقی می مانند. علاوه بر این ، آنها چهره شهر را از بین می برند و به محیط زیست آسیب می رسانند ، به طوری که در اطراف شهرک صنعتی لالجین ، ضایعات تخلیه شده جمع شده است.

بنابراین طبق سیاست های اتخاذ شده توسط شهرداری و محیط زیست ، تخلیه ضایعات چین در حومه لالجین ممنوع شده است. به همین دلیل ، ضایعات به شهر همدان منتقل شده و در طبیعت رها می شود. بنابراین ، هدف این مقاله ارائه راه حل مناسب برای جلوگیری از دور ریختن ضایعات چینی و بازگشت توسط همان کارخانه تولیدی به چرخه بازیافت و استفاده مجدد است. این علاوه بر جلوگیری از تخریب محیط زیست و آلودگی گیاهان تولیدی است. همچنین کلیه مراحل این آزمون را می توان با ابزار و تجهیزات موجود در کارخانه های تولیدی انجام داد.

 بازیافت ضایعات

بازیافت ضایعات

در روش بازیافت ضایعات پیشنهادی ، ما مواد دور ریخته شده را به سمت بالهای شافت هدایت می کنیم تا با چرخش به ذرات پودر تبدیل شوند. مخزن بال استوانه ای از گلوله های آلومینا با نسبت معینی ساخته شده است. هنگامی که سیلندر می چرخد ​​، یک نیروی گریز از مرکز ایجاد می کند. در نتیجه توپ های آلومینای داخل سیلندر تا ارتفاع مشخصی بالا رفته و آزاد می شوند و مواد چینی داخل سیلندر را پودر می کنند. پس از پودر شدن مواد از انتهای بال تخلیه شده و مستقیماً وارد سوراخ دوغاب می شود. در داخل گودال دوغاب ، ما خاک های کامپوزیتی چینی بهداشتی (فلدسپات ، سیلیس ، کائولن و فله) را به همراه روان کننده ها (کربنات سدیم و سیلیکات سدیم) با نسبت ها و درصد های خاص برای بهبود کیفیت پودر بازیافت شده اضافه کردیم.

قیمت ضایعات الکترونیک

در حقیقت ، پودر خاک بازیافتی حدود ۱۰٪ از کل محتوای خاک موجود در گودال دوغاب را تشکیل می دهد. برای خیساندن خاکها و تبدیل آن به دوغاب چینی ، متناسب با مقدار کل خاک مقدار مشخصی آب به سوراخ اضافه کردیم. همچنین ، در گودال دوغاب ، آهنربایی قوی برای جذب رسوبات آهن موجود در خاک نصب شده است که باعث افزایش کیفیت دوغاب چینی می شود. در مرحله بعدی ، دوغاب تهیه شده در سوراخ آماده سازی دوغاب توسط شلنگ رابط با استفاده از کمپرسور پنوماتیک به قسمت قالب گیری و در نهایت به اجاق پخت تهیه شد. با این حال ، کیفیت نمونه های تولید شده با روش جدید افزودن پودر بازیافتی کمتر از نمونه های تولیدی است (حدود ۸۵-۸۰٪). اما با انجام چندین آزمایش و تغییر در درصد خاکهای کامپوزیت (فلدسپات ، سیلیس و کائولن) می توان کیفیت را با روش فعلی به نمونه تولید نزدیک کرد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها