روش استفاده مجدد از ضایعات آهن

روش استفاده مجدد از ضایعات آهن

روش استفاده مجدد از ضایعات آهن مزایای اقتصادی بازیافت خریدار ضایعات آهن آشکار است. انتظار می رود بازیافت ضایعات آهن همچنان با ایجاد ضایعات در محل های دفن زباله باعث ایجاد شغل شود. با رونق اقتصاد جهانی ، می توان انتظار سرمایه گذاری خصوصی و دولتی بیشتری را در همه چیز از بهبود زیرساخت های شهری تا ساخت ساختمان های جدید داشت. این امر باعث افزایش تقاضا برای فلزات می شود ، به همین دلیل به مصرف کنندگان و مشاغل بیشتری نیاز است.

نحوه استفاده از ضایعات آهن

نحوه استفاده از ضایعات آهن برای تولید محصولات جدید

نحوه استفاده از آهن ضایعات برای تولید محصولات جدید یکی از مهمترین مزایای بازیافت براده های آهن ، دور نگه داشتن این فلزات و مواد شیمیایی سمی آنها از محل دفن زباله است. بنابراین چگونه می توان از ضایعات برای تولید محصولات جدید استفاده کرد؟

با این حال ، مهمتر از مزایای زیست محیطی ، تشویق افراد ، خانوارها و مشاغل بیشتر به بازیافت محصولات فلزی غیر ضروری است ، زیرا بازیافت آهن قراضه از اهمیت اقتصادی بالایی برخوردار است. این نقش مهمی در “اقتصاد دایره ای” ایفا می کند و فلز ضایعات یکی از مواد اولیه است که می تواند در موارد جدید اصلاح شود.

گزینه های زیادی برای استفاده مجدد از ضایعات وجود دارد. مواردی که بی فایده به نظر می رسند را می توان بارها و بارها برای ایجاد چیزهای جدید مورد استفاده قرار داد و در نتیجه هزینه محصول را پایین آورد.

ساخت محصولات جدید با ضایعات اهن

چگونه از ضایعات آهن برای ساخت محصولات جدید استفاده می شود

چگونه از ضایعات آهن برای ساخت محصولات جدید استفاده می شود اگر وسایل فلزی در اطراف خانه وجود دارد که دیگر نیازی به استفاده از آنها ندارید ، آنها را دور نیندازید. واقعیت این است که امروزه تولیدکنندگان تقاضای زیادی برای ضایعاتی مانند آلومینیوم ، مس ، فولاد ، برنج و آهن دارند. این فلزات را می توان بارها و بارها با موفقیت بازیافت و در محصولات جدید برای اهداف مختلف ، از جمله محصولات در خانه ، دفتر ، صنایع تولیدی و ساختمانی استفاده کرد.

ساخت و ساز

صنعت ساختمان در بسیاری از پروژه ها از جمله راه سازی و ساخت پل از قراضه آهن و آلومینیوم استفاده می کند. معمولاً از زباله برای ساخت مجموعه ای از مصالح ساختمانی استفاده می شود.

حمل و نقل

ضایعات آهن در حمل و نقل و  در ساخت وسایل نقلیه مختلف از جمله اتومبیل ، هواپیما و کشتی استفاده می شود.

مبلمان خانگی

ممکن است فلز بیشتری در خانه شما از آنچه فکر می کنید وجود داشته باشد ، و آهن ضایعات ممکن است برای ساختن فلز بیشتر استفاده شود. این ممکن است شامل لوازم خانگی ، مبلمان ، لوازم ، وسایل روشنایی و سقف شما باشد که معمولاً کاملاً از فلزات قابل بازیافت ساخته شده اند.

به دلیل دوام بالای فلزات قابل بازیافت ، مبلمان ، میزها و لامپ های فلزی زیادی از این فلزات ساخته شده است. کابینت های اداری و ابزار باغ نیز می توانند از آهن قراضه قابل بازیافت ساخته شوند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها