ضایعات آلومینیوم نرم و خشک

ضایعات آلومینیوم نرم و خشک

محققان ضایعات آلومینیومی نرم و خشک برای یافتن بهترین روش به کوره ای با دمای حدود ۱۴۰۰ نیاز دارند. تحمل درجه سانتیگراد ، پس از ترکیب با کربن ، ضایعات اولیه تولید آلومینیوم در دمای بسیار بالا ذوب می شود. مواد به دست آمده مخلوط بسیار ارزشمندی خواهد بود که می توان در صنعت فولاد از آن استفاده کرد ، لجن قرمز یا گل قرمز یک ماده کاملاً قلیایی است. که اغلب از اکسید آهن در ساخت آلومینیوم صنعتی به دست می آید.

به گفته برند فردریش ، متخصص بازیافت فلزات ، این بوکسیت زباله نیز نامیده می شود: “فلزات موجود در گل قرمز به دلیل ارزش صنعتی برای ما مهم هستند: برخی از اسکاندیم ، آهن و آلومینیوم در فناوری بالا استفاده می شوند و احتمالاً حاوی مواد معدنی کمیاب هستند. ” و تیتانیوم. ”

شایان ذکر است که روشهای خلاقانه تری برای بازیافت این محصول وجود دارد. در بلژیک ، در دمای پایین تر از روش گرمایش ، گل قرمز به ماده ای با مقدار زیادی آهن تبدیل می شود ، نام تجاری Friedrich می گوید: “در ابتدا ، آهن برای ذوب ذوب باید در دمای بسیار بالا ذوب شود. هدف این پروژه انواع مختلف ضایعات است ، مانند قلیایی ، اسیدی ، گرم ، خشک و با آنها کار می شود.

“یافتن بهترین راه حل برای بازیافت گلهای قرمز.”

این گل قرمز را در دمای حدود ۱۳۰۰ درجه سانتیگراد می پزد.

فلز آلومینیوم به دلیل کاربردهای فراوان در زندگی روزمره و صنایع همچنین در چرخه بازیافت زباله های زیادی تولید می کند آنها روزانه به محصولات آلومینیومی ، ظروف و قوطی تبدیل می شوند آلومینیوم زیادی وجود دارد که به عنوان زباله وارد طبیعت می شود و اگر بازیافت نشوند ، تهدیدی جدی برای محیط زیست محسوب می شوندبه طور کلی ، انواع آلومینیوم  ضایعات به دو دسته آلومینیومی تقسیم می شوند.
آلومینیوم نرم و خشک ، تفاوت در این دور در میزان کیفیت و خلوص است ، بنابراین آلومینیوم نرم خلوص ، کیفیت و انعطاف پذیری بالاتری نسبت به آلومینیوم دارد. آلومینیوم خشک و خشک شکننده تر و کیفیت پایین تری دارد به همین دلیل است که ارزش آلومینیوم نرم بیشتر از آلومینیوم خشک است. در این مقاله به بررسی اجمالی ضایعات آلومینیوم می پردازیم مردم می توانند کمک کننده باشند.

بازیافت ضایعات آلومینیوم

بازیافت ضایعات آلومینیوم

بازیافت آلومینیوم ضایعات: در اروپا ، گروهی از محققان به دنبال راه حلی برای بازیافت خریدار آلومینیوم ضایعات به نحوی هستند. آنها مداوم و موثر هستند ، نام این گروه از محققان “گل قرمز” است و آزمایشات خود را در کارخانه ای در آلمان انجام می دهند ، فعالیت های آنها بی نظیر ، تجربی و متالورژی است.

شرکت خرید ضایعات در زمینه خریدار ضایعات در تهران در خدمت شماست.

منظور از ضایعات آلومینیوم نرم و خشک

منظور از ضایعات آلومینیوم نرم و خشک چیست؟

آلومینیوم نرم را می توان به عنوان انواع مختلف زباله خلاصه کرد ، نمونه هایی از آنها این موارد عبارتند از: قابلمه ها و تابه های آلومینیومی ، ورق های آلومینیومی ، کابل ها و سیم ها کابل روکش دار ، خود پشتیبانی ، سیم آلومینیومی برهنه ، شوفاژ خودرو ، پروفیل و… آلومینیوم خشک همچنین شامل نمونه هایی از قبیل: رینگ ماشین ، کرکره آلومینیومی ، ظروف چدنی می باشد و به نام های نسوز ، قطعات آلومینیومی ، تیغه های دیگ ، پیستون خودرو و .. از انواع صنایع ضایعات آلومینیوم که در چرخه بازیافت هستند تا صنایع اولیه که زباله های شهری و ورق های آلومینیوم را که حاوی مقداری منیزیم نیز هستند ، بازیافت می کند. آنها وجود دارند و صنعت بازیافت آلومینیوم ثانویه با صنایع هوافضا و خودرو سروکار دارد. همچنین صنایع ساختمانی و قطعات الکتریکی و صنایع بسته بندی در این طبقه بندی قیمت انواع ضایعات آلومینیومی نرم و خشک و داخلی در داخل و جهان قیمت روز را ببینید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها